o

o

lauantai 12. syyskuuta 2015

ONE WEEK UNTIL I ROCK

Oh my!! Enää viikko ekoihin kisoihin! Paino on ottanut loppukiriä ja laskenut hieman vielä tällä viikolla. Kroppa tyhjenee siis suunnitellusti. Aika rimpulalta kyllä näytän. :D Mutta mahtavaa on se, että homma näyttäisi etenevän juuri niin kuin pitää! :)

Tyhjä mimmi ja kiva suonipumppi...

Olen kyllä todella kiitollinen siitä miten hyvin mun asiat on. Nyt on 18 viikkoa dieettiä takana eikä mulla ole ollut mitään ongelmia kropan kanssa. Vasta tällä toka vikalla viikolla pari kertaa ylös noustessa silmissä on vähän näkökenttä hämärtynyt hetkellisesti. Sillälailla niin kuin alhaisissa verensokereissa.

Mutta koko dieetin ajan elimistö on pelannut, eikä mitään ihmeellisiä oikkuja ole ilmaantunut. Vaikka välillä ramaisee ja väsyttää, niin vointi on ollut loppujen lopuksi hyvä. Miten mulla onkaan sujunut tämä koko prosessi niin hyvin?!




Ja vielä kun rasvaprosentti on nyt niin alhainen, 7,96. Olisihan se mahdollista, että joku kohta elimistöstä olisi sanonut sopimuksen irti. Tai että dieetin seurauksena hormonitoiminta olisi ihan vikurallaan tai muistuttaisin koomaista zombia, joka vain laahaa silmät lasittuneena kuntosalin, keittiön ja sängyn väliä. Tietysti koen, että energiaa ylimääräiseen touhuamiseen ei ihan hirveästi ole, mutta tässä kohtaa pitää vaan priorisoida ja tämäkin elämänvaihe on vain hetkellinen. Vähillä kaloreilla sitä käyttää harkiten energiansa. ;)





Olen myös niin hurjan kiitollinen ja iloinen siitä kuinka helpolla loppujen lopuksi olen päässyt dieetillä. Mulla on ollut runsaasti ruokaa ja hiilihydraatteja ihan dieetin loppuun saakka. Pasta, riisi, puuro ja banaani ovat kulkeneet mukana läpi koko kesän. Ja kuinka monta tankkauspäivää olen saanutkaan pitää! Ajatella, nyt on viikko kisoihin ja edelleen syön riisiä ja banskua!!

Tänään on viimeinen kunnon treeni ennen kisoja. Sunnuntaina poseerataan yhdessä muiden tiimiläisten kanssa ja maanantaina on lepopäivä. Tiistaista eteenpäin alkaa sitten pikku pumppailut kisapäivää varten, mutta tällöin treenin tarkoitus ei ole olla enää kuluttavaa.




Nyt voin vaan toivoa, että lopun viimeistelyt onnistuvat ja kroppa tekee edelleen yhteistyötä mallikkaasti. Joka tapauksessa olen tyytyväinen ja onnellinen, kun ensi lauantai koittaa. Tämä on kyllä ollut mielenkiintoista! Viikon päästä rokataan!!




Tietysti olen jo ottanut katsetta myös kisojen jälkeiseen aikaan... Minulla on lupa syödä kisapäivän iltana ja seuraavana päivänä vapaasti. Sitten rokki jatkuu Lahden kisoja varten ja maanantaina palataan ruotuun.

Jotain herkkuja on jo varattuna valmiiksi, mutta esimerkiksi sämpylät haluan ostaa sitten tuoreena. Jos joku sattuu muistamaan niin pääsin mukaan Jyväskylän yliopiston tekemään tutkimukseen koskien naisten fitness-urheilua. Välimittausten vuoksi lauantaina mulla on aikaa mättää safkaa varttia yli kymmeneen saakka illalla. Luulen, että ehdin saada massun siihen mennessä täyteen. :D Ja kunhan mittaukset ovat ohi, niin sunnuntaina syödään sitten loput ihanuudet! Suunnitelmissa olisi myös käydä ainakin eräässä ravintolassa läheisten kanssa. Osaakohan joku arvata mikä rafla on kyseessä?!




Nyt menen piilottamaan ostetut herkut jonnekkin vaatekaapin uumeniin, jottei tule kiusaksia viimeisen viikon aikana. Mukavaa on kuitenkin se, että tiedän, että herkut ovat siellä tallessa minua odottamassa. Hihii!

Jotenkin toi jädepurkki ei näytä kuuluvan joukkoon. Siellä se jauhelihojen ja parsakaalien seassa venailee syöjäänsä eli minua! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti