o

o

tiistai 8. syyskuuta 2015

1,5 viikkoa jäljellä

Ensimmäinen viimeistely viikko pyörähtikin yllättävän mukavasti käyntiin. Maanantaina aloitettiin yhteistyö kotimaisen Tafferin kanssa. Taffer valmistaa muun muassa treenivarusteita ja -vaatteita. Pakko kehua, että firman perustajat ovat kyllä todella kivoja ja helposti lähestyttäviä! :) Kurkatkaa lisää Tafferista täältä ja seuratkaa ihmeessä myös Instagramissa @tafferfinland. ;)



Luulin tosiaan, että tämä viikko olisi haastavin osa dieettiä. Tähän mennessä ainakin on mennyt yllättävän hyvin! Okei, välillä nälättää, mutta mulla on hyvät selviytymiskeinot. 1. Venytän aamupalaa niin pitkälle päivään kuin mahdollista. Näin tuntuu, että loppupäiväksi jäisi enemmän ruokaa. 2. Pidän itseni touhukkaana. Mielellään poissa kotoa ja asioille lähden ilman eväitä. Näin ollen saan taas venytettyä ateriaväliä, koska seuraavan kerran pääsee syömään vasta kotona. Ja esimerkiksi kaupungilla aikaa sujahtaa helposti useampi tunti ja suunniteltua pidempään.

Käytännössä nämä pari päivää ovat menneet niin, että olen makoillut sängyssä johonkin yhteentoista saakka. Netflix on ollut hyvänä seurana kuluttamassa aamun tunteja. Sitten olen käynyt käppäilemässä 45 minuuttia ja kotiin tultua syönyt aamupalaa. Siinä olen sitten taas vähän huilinut ja laittautunut, minkä jälkeen olen lähtenyt asioita hoitamaan. Iltapäivän ehtiessä jo pitkälle olen syönyt lämpimän aterian, joka sisältää riisiä! Sitten olen valmistautunut salille lähtöön ja nauttinut lisää hiilihydraattia eli banaanin!<3 

Sali-reissussa pyörähtää helposti pari tuntia matkoineen ja sitten onkin jo ilta. Ja ilta kuluukin mukavasti loput päivän ruuat syödessä vähän tihemmällä ateriavälillä. Koitan joku päivä laittaa kuvasarjan jokaisesta tämän viikon dieettiannoksesta, jos vain saan aikaiseksi. 


Tähän mennessä olen tehnyt jo viikon molemmat aamuaerobiset, kaksi salitreeniä ja yhden hiki-intervalli-ergopyöräilyn. Halusin hoitaa aamuaerobiset heti alta pois, koska käveleminen tuntuu edelleen nihkeältä. Voisinpa juosta, mutta sitten pitäisi osata tallata rauhallisesti, jottei syke nouse anaearobiselle  tasolle. No tänään oli ainakin kaunis sää reippailla ja keskityin todella siihen, että kävely on vauhdikasta, enkä jää maleksimaan ja ihailemaan ympäristöä paikalleen. :D Aina ehtii toki pari kuvaa napata. Pakkohan se oli, kun niin nätit maisemat järven rannalla... :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti