o

o

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Tilannekatsaus

Puoltoista viikkoa sitten kävi pienesti vähän köpelösti, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Ja tuntuu! Olen uskaltanut jumppailla jalkalihaksia, mutta aika tunnustellen pitää vielä mennä. Prässiä olen tehnyt suurella kulmalla, koska silloin paine ei pääse kasvamaan alaselässä kivuliaaksi. Onneksi tulevan ammatin puolestakin olen joutunut soveltamaan, niin salilla käynti onnistuu melko hyvin, vaikka vähän joku paikka reistaileekin. Olen jättänyt ne muuvit pois, jotka provosoivat kipua. Jos mahdollista niin keksin tilalle toisen liikkeen, jolla treenata. Raskaat kyykyt ja mavet on nyt toistaiseksi vielä jäähyllä.

Muutenhan reenit kulkee mainiosti. Tänään oli tosiaan jalkapäivä ja ai että, kun se onkin mun yksi lempparipäivä! Pohkeet ja reidet on mun suosikki kohteet ehdottomasti. Niitä on kiva duunata. Salille on kiva mennä. Viikon reeneistä 4/5 ovat saaneet multa arvosanan hyvä tai erinomainen ja sitten se 1/5 reeni on vähän nihkeä, kohtalainen. Pääasiassa siis puntti kulkee ja tyttö on tyytyväinen! :)


Tulevana viikonloppuna olisi taas pt-päivät, mutta taidan tällä kertaa jättää väliin. Hirmuisasti houkuttelisi mennä ja osallistua taas ryhmäposetteluun. Taloudessa tuntuu olevan tässä kuussa vaan niin hurjasti menoja, niin pakkoa karsia vähän jostain. Toukokuussa sitten taas!

Poseeraamista olen touhuillut uskaliaasti jopa välillä punttiksella. Silloin, kun muut eivät näe tai ovelasti sarjojen välissä. Välillä menen yhteen nurkaukseen ja siellä sitten vähän syrjemmässä puuhailen asentojen kanssa. No ei sitä varmaan ihan salaa voi tehdä, mutta line-up asento tulee aika kivasti niin, ettei sitä ulkopuoliset välttämättä tajua mitä mä peilailen. :D Valkun mukaan asennot on ihan ok ja niin ne mustakin tuntuu olevan. Ainakin peilin edessä... Eli seuraavaksi palautteen saa antaa harjoitusyleisö eikä peili. Kamut, tutut, perhe ja lemmikit, olkaa siis valmiina arvostelemaan!

Nyt kun on treenit ja poseeraukset käyty läpi, niin kerrotaas vielä tilanne ruuan suhteen. Mulla ei ole enää kova nälkä! :D Siis kulutus ja energiansaanti on hyvässä balanssissa. Ainut vaan, että olen vähän kangistunut kaavoihin. Se on niin helppoa tehdä samat safkat viikosta toiseen. Kyllästyminen kuitenkin sai mut kokkailemaan vaihtelun vuoksi pitkästä aikaa hiilaripuolelta bataattia ja prodepuolelta silakkaa! Kalan ystävänä silakka maistuu mulle oikein hyvin. Äiti-kulta neuvoi miten siivut kannattaa maustaa, joten kynnys pakastealtaalle on nyt huomattavasti pienempi.



Vapaat ateriat eivät enää aiheuta viikon pähkäilyä ja stressiä. Valitsen silti vapaat mätöt aika huolella, mutta nyt se jotenkin "istuu" hyvin ruokavalioon. Olen myös opetellut pureskelemaan ruokani huolella. Terveisin entinen hotkija.

Viime viikon mätöt oli kyllä aika Oh my. Käytiin tyttöjen kanssa Pannukakkutalossa. Siis aivan taivaallista herkkua! Jos pyöritte Jyväskylässä niin käykää tsekkaa toi mesta! Tää ei ollut mikään maksettu mainos, vaan ihan vain lämmöllä suosittelen. :D Tuolla on pakko käydä uudestaan ennen, kuin varsinainen dieetti alkaa!! Tuli muuten ihan Kanadan reissu mieleen. Siellä päin maailmaa jos olette, niin siellä jos missä käykää myös tsekkaa pannarit ja vohvelit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti