o

o

torstai 7. tammikuuta 2016

Kisadieetti kakkonen

Jep. Dieetti on alkanut. Neljää päivää takana ja ihan hyvältä tuntuu. Tai ei oikeastaan, mutta se ei johdu dieetistä vaan siitä, että mulle iski vähän flunssaa. Toisaalta mielummin olen puolikuntoisena nyt, kun aikaa on vielä jäljellä.

Kisoihin on dieetin alusta yhteensä 15 viikkoa. Pari viimeistä viikkoa menee viimeistelyissä, joten koska dieetti on lyhyt, aloitetaan vauhdilla. Mun tapauksessa se tarkoittaa siis aerobisten mukaan tuloa. Ja aerobista on muuten tällä kertaa paljon! :D

Jees, elikkä kuntosalin rinnalle tuli lähes sama määrä aerobista harjoittelua ja näitten lisäksi vielä 3 intervalli treeniä. Ruokaa on melko paljon, pääasiassa hiilareita vähennettiin. Tällä hetkellä mun ruokahalu on ihan olematon, mutta se toivottavasti johtuu vaan tästä flunssan poikasesta. Tolpillani olen, mutta kurkkuun on koskenut ja toisinaan olo on ollut "kuvottava". Toivottavasti parin päivän huili ja keventäminen lähettävät flunssan Siperiaan.



Pienistä lisäyksistä ja muutoksista eniten minuun vaikuttavat aerobiset ja banaani. Niin siis eli banaani lähti pois! :D Miten mä selviän. :D

Dieetti alkoi aikamoisella rytinällä. Paljon liikuntaa ja ruokavaliosta kadonnut banaani. (Ja sitten iski vielä tämä flunssa.) Liikunnan määrä on alkuun aika suuri, koska (ja kun toivottavasti) rasvat lähtevät tirisemään jo heti alkuun, niin loppudieetistä voidaan vähän höllätä aerobisten suhteen. Ja jos rasvat ovat tiukassa niin sitten kaikki jäljellä oleva aika on käytettävä tehokkaasti.

Pakko myöntää, että ehdin jo pari kertaa miettimään mihin olen taas lusikkani tunkenut. Omasta vapaasta tahdosta olen taas dieetillä. :D Tämä dieetti on kuitenkin lyhyt ja huhtikuu on äkkiä täällä. Tilasin kaikista herkuista (=banaanista) luopumisen vastapainoksi parhaimpia Quest bareja, minttusuklaata ja tuplasuklaata. Nami, enköhän mä selviä.(;

Viimeiset raskaat ruuat ennen dieettiä... Oli muuten hyvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti