o

o

torstai 20. elokuuta 2015

Tilannekatsaus

Viime viikonloppuna tankkailin tosiaan hiilareita ja ihan meinasi tulla kiire ehtiä syömään kaikki se ruoka yhden päivän aikana! :D Mutta tekipä hyvää. Viime päivinä on tehnyt mieli syödä vaikka mitä. Olen himoinnut muun muassa täytettyjä patonkeja ja voileipäkakkua. Olen kyllä silti onnekas, kun ihan perus settiinkin kuuluu niin paljon hiilihydraatteja. Treenin jälkeinen annos on päivän isoin ja parhain. Iso kasa jasmiiniriisiä... Ja huomenna on taas puuro-aamu, nami!

Moneskohan tankkauspäivä tämä jo oli? Viides vai kuudes??



Kisavalmistelut etenevät hyvää tahtia. Hiukset ja meikki on sovittu ja bikinit ovat valmistumassa. Kengät ostin jo lähes samantien, kun kisapäätöksen tein, jotta pääsin harjoittelemaan. Joten kisakengistäkään ei enää tarvitse huolehtia. Seuraavaksi pitäisi hankkia rusketukset. Muutama purkki on koekäyttöä varten jo valmiina, joten joku päivä päästäänkin sitten läträämään värien kanssa! Olen harkinnut myös jonkin sortin hampaiden valkaisua ja pohtinut myös miten poistan ihokarvat.

Ihan hyvä, että valmistelut alkavat olla mallillaan, sillä enää on kuukausi Jyväskylän kisoihin! Huh huh miten nopeasti aika on mennyt. Vastahan mä päätin, että haluan kokeilla kisaamista. Kyllähän tässä jo alkaa kuumottelemaan. Jotenkin olen silti tosi luottavaisin mielin. Kyllä kaikki viimeistelyt onnistuvat ja asiat järjestyvät.

Tosiaan olen haikaillut erilaisten ruokien perään dieetin aikana, mutta lähinnä ehkä siksi, että kaipaan sellaista sosiaalista ruokailua. Kaikissa kesäkekkereissä pidättäytyminen on vaikeinta. Tai no ei oikeastaan vaikeaa vaan haikeaa. Kun ei pääse jakamaan samaa makunautintoa toisten kanssa. Olen sitten syönyt silmilläni ja nuuhkinut toisten sapuskoita piirakkapaloista lihapiirakoihin. Töissä olen tuoksutellut taukohuoneessa muun muassa kanelikeksejä ja pandan tuoreita lakuja. Onneksi läheiset ymmärtävät. :D Olen myös kova kuvaamaan herkullisia kohteita, jos sellaisia näen.

Maistuis...

Noh, olen tyytynyt omiin herkkuihini. Tilasin minulle uutena minttu-suklaa Quest Bareja kokeiluun. Aluksi olin hieman pettynyt, koska olisin halunnut, että patukka olisi ollut suklaisempi. :D Mutta parin kerran jälkeen aloin tykkäämään isoista mintun makuisista sattumista ja minttu-suklaa kiilasi kyllä tämän hetken Quest Bar listan kärkeen.

Isoja minttu-kökkäreitä.

Olen käyttänyt dieettiä myös tekosyynä ostaa kaikkea kivaa itselleni piristykseksi. Esimerkiksi urheiluvaatteita... Ainakin niille on käyttöä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti