o

o

lauantai 15. elokuuta 2015

Hyvin pyyhkii!

Mulle kuuluu hyvää! Joku aika sitten tuntui, että oli meneillään dieetin tähän mennessä kinkkisin vaihe. Väsytti ja olin vähän alakuloinen. Mutta kuulkaas se on ohi ja elämä hymyilee jälleen! :) Puhkun taas intoa ja tekee mieli suunnitella viimeistelyjä. Mua on jopa alkanut taas vähän jännittämään! :D

Kävin tänään yksilöposeeraustunnilla ja saatiin hiottua muutamaa pikku seikkaa. Pose-asennot sinällään luonnistuu ihan hyvin. Parin vinkin avulla kuitenkin ne mun lego-ukko kädet taitaa pysyä nyt ruodussa. T-kävelyäkin taottiin, vaikka sitähän ei Jyväskylässä nähdä, vaikka finaalin selviytyisikin. Olisi kyllä mahtavaa päästä vetämään edes jossain vaiheessa syksyä T-kävelykin. Posetunnilta sain ison annoksen itsevarmuutta kotiinviemiseksi ja se jos mikä piristi dieettiläistä. Ihanan kannustavia ja asiantuntevia ihmisiä olen kyllä saanut matkalleni oppaaksi.

Valmentaja puolestaan nipisteli mua eli toisinsanoen mittaili rasvaprosenttia näppituntumalla. Nelipistemittausmenetelmällä saa kuitenkin osviittaa kehon rasvaprosentista. Aika vähärasvainen meininki taitaa kropalla olla. Mielenkiintoista saada sitten ihan konkreettisia mittaustuloksia, kun kisapäivän jälkeen tehdään yliopiston tutkimukseen liittyvät mittaukset. Esimerkiksi InBody tulokset saan tietää heti mittausten yhteydessä.

Sen verran kuivakka ja kireä ruho kun mulla on, niin sain luvan pitää taas tankkauspäivän. Jipii! Olin vähän uumoillutkin, että näinköhän olisi taas aika vetää hiilari-mätöt... Onhan edelliskerrasta kuitenkin jo se 2 viikkoa. :D Yleensä tankkauspäivänä on ollut lepopäivä, mutta huomenna käyn sekä treenaamassa, että tankkaan! Voi vitsi, huikeeta!


Tänään kävin sovittamassa myös kisa-asua! Tai voiko niitä pieniä kangaspaloja edes asuksi kutsua? :D Työntekijät olivat ihmeissään, kun bikinit istuivat niin sopivasti. On kuulema hyvin harvinaista, ettei bikineihin tarvitse tehdä muutoksia. Pari milliä piti yhdestä kohdasta ottaa pois, mutta siinä se. Kiva että istuivat niin hyvin.

Minun piti myös päättää minkälaiset koristelut haluan. Hurahdin jopa valitsemaan ison blingi-kiven bikinien yläosaan keskelle. Ostin myös irtokiviä, joita vielä lisäilen, kun saan bikinit kotiin. Halusin kuitenkin, että suurinosa kivistä on firman laitattamat, koska se vähentää omaa stressiäni koristeluista. Musta on kiva näpertää, mutta kaikkien timanttien laitto olisi aikamoinen askartelu-urakka, joka saattaisi aiheuttaa harmaita hiuksia ja kiristää nutturaa. No tuleepahan kestävät koristelut, eivätkä swarovskit varise sitten pitkin lavaa. :D


Kaiken kaikkiaan mulle kuuluu hyvää. Fiilis on hyvä ja treenit kulkee. Dieettiannosten kanssa selviää, vaikka välillä tekisi mieli syödä ihania kesäherkkuja. Sain kuitenkin luvan kanssa korvata yhden aterian kesätyöntekijöiden kekkereissä ja se jos mikä oli ihanaa. Tarjolla oli täytettyjä lettuja ja kaikenmoisia broileri-, lohi- ja possumajoneesimössöjä. Söin mä salaattia ja mehukkaita marjojakin, mutta ravintoarvot eivät kyllä nyt ihan mätsänneet tavallisen dieettiannoksen kanssa. :D Ne oli mun kesän ekat letut. Sanonpahan vaan, että kyllä kesällä on ihana syödä kesäherkkuja. Nauttikaa ihmiset! Ei se kokonaisuus kaadu siihen jos silloin tällöin herkuttelee. :) Tilanne oli mulle myös ainutlaatuinen, koska sain syödä seurassa olevien kanssa samaa sapuskaa. Sosiaalinen ruokailuhetki, josta en jäänyt paitsi! Kivaa kun oli varaa tehdä tällainen poikkeus dieettiin. :) Tässä on kuitenkin 5 viikkoa aikaa, niin ei siinä yks herkkuateria pakettia pilaa. Oli kyllä aivan taivaallisen makuista...



Tällä viikolla on ollut myös erittäin hyvä mieli treenatessa. Tuntuu, että on tullut pumppailtua sellaista hyvän mielen liikuntaa. Olen keskittynyt kohdelihaksien aktivointiin ja painojakin on välillä saanut kasvattaa. Kuitenkin menen ns. terveys edellä. Minusta on tärkeämpää, että oikea paikka aktivoituu ja työskentelee, vaikka paino olisikin asteen verran pienempi kuin parhaimpina päivinä. Ei se lihas tiedä mikä numero painoissa lukee. Ei kuitenkaan löysäillä treeneissä, vaan rutistetaan kunnolla ja haetaan hyvä tuntuma. Ihan jo tekis mieli lähteä salille huhkimaan, kun tätä kirjoittelen. :D No huomenna sitten! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti