o

o

sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

This makes me happy

Mitäs mä nyt kertoisin. Tai mistä aloittaisin! Eilen pakkasin itseni junaan ja matkustin taas Tampereelle. Ennen virallisia asioita pyörin vähän Body Actionilla. Kotiin ostin maisteltavaksi kolme eri makuista Quest Baria, joita en ole vielä aikaisemmin kokeillut. Vanilla Almond Crunch suli ihanasti suussa, mutta ei ole kyllä S'moresia voittanutta!! :D

Ennen treenejä menin käväisemään valmentajan luona. Mua jotenkin jännitti mennä näyttämään mikä kunto on tällä hetkellä. Jännittävää kuulla "tuomio". Varmaan sen takia, että asetan itselleni paineita. Itse olen jo niin turtunut ja sokaistunut, etten aina ymmärrä mikä on tilanne. Mielestäni näytän ihan luikulta ja olen vaan laiha. :D Huomaan, että toisten näkökulmat ja mielipiteet auttaa. Saa uutta perspektiiviä ja osaa ehkä tarkastella kokonaisuutta kaumpaa. Saa puhkaistua oman pienen fitnesskuplan ja näkee asiat realistisemmin.

No mutta mites se "tuomio"!? Voisinkohan olla enää onnellisempi??? Olen kuulema k i r e ä. Jes! Ruokaahan mulla on ihan älyttömästi. Siis dieettiläiseks. :D En mä sitäkään aina ihan oikeasti tajua. Riudun muka dieetillä, mutta todellisuudessa syön paljon enemmän kuin ehkä osa kohtalotovereista. Saan olla siitä kyllä kiitollinen!:) Ruoka- ja treeniohjelmaan ei tehty mitään muutoksia. Muutoksille ja ruuan vähennyksille ei ole nyt tarvetta, kerran näin hyvin tämä nykyinen muoto pelittää. Eli nyt vaan ylläpidetään kuntoa, kiristytään ja viimeistellään! Ja tietysti tankataan.... ;)

Tankkauspäivän herkkuja.

Sain kyllä kunnon ravistelun itselleni. Tajusin taas kuinka hyvin mulla on asiat. En tee yhtäkään aerobista varta vasten, mulla on hiilaria arkena joka päivä, mulla on banaanikin! Ja tänään on jo kolmas tankkaus dieetin aikana. Ja kiristyn. En mä sitäkään ite ihan hoksaa. Kuvista sen eron sitten helpoiten yleensä huomaa. Okei, mutta takas treenipäivään!

Menin taas yhteistreeneissä rinta-olkapää-ryhmään. Olin viimeksikin, mutta kun halusin nytkin, niin miksei! Sain hyviä muistutuksia oikeaan tekniikkaan ja kannustavaa palautetta. Oli kyllä hullun hyvä treeni! Siihen päälle sitten vielä yhteisposeeraus. On se vaan muuten rankkaa. Mulla tuli reidet ihan kipeäksi siitä pullistelusta ja selän ojentajalihakset on huutaneet lepoa kaiken sen rangan notkistelun jälkeen. Harjoittelin jo tukka auki, että osaan sitten heilauttaa hiukset lavallakin pois edestä. :D

Oli kiva nähdä tuttuja ja jakaa fiiliksiä muiden dieettiläisten ja treenaajien kesken. Olin ihan onnesta soikea, koska sain niin hyvää ja realistista palautetta päivän aikana. Sain sellaista luottoa ja varmuutta, että kyllä tästä vielä hyvä paketti tulee! :)


Tänään mässäilen kaikkea ihanaa. Sitä samaa riisipainotteista mitä edellisilläkin tankkauspäivillä, mutta kun en voi mitään, että riisipiirakat uppoo niin hyvin... :D Odotan kyllä innolla jo huomistakin. Löysin nimittäin uusia hyviä treenibiisejä ja haluan kokea taas miten tankkauksen jälkeen kulkee! Voin myöhemmin sitten kertoa noista fyysistä ja fysiologisista huomioista, joita olen tehnyt tankkauspäiviin liittyen. Esim. kuinka suuri painon heitto viimeksi oli, kun kroppaan "vähän" kertyi nesteitä... :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti