o

o

maanantai 11. huhtikuuta 2016

HAPPY

Kisojen viimeistely viikko on vihdoin täällä! Oon ihan fiiliksissä!

Sunnuntaina kun olin suorittanut viimeisen rankan treenin meinasin ihan liikuttua. Olin niin helpottunut ja onnellinen! Nyt on kaikki kova duuni tehty ja nyt vaan rullaillaan loppuun. Se oli jotain niin käsittämätöntä. Tämä on nyt se kunto ja fysiikka, millä mennään kisoihin. Tottakai viimeistelyt ovat tärkeät, mutta kehnoa kuntoa ei viimeistelyillä enää pelasteta. Nyt vaan rukoillaan, että kroppa ottaa vastaan kaiken hiilarin ja tottelee nätisti niin kuin viime kerrallakin.

Tänään söin viimeisen pinaattimunakkaan ja voin luvata, että pakastepinaattiin en hetkeen koske pitkällä tikullakaan! :D Huomenna aamu alkaa puurolla ja koko päivä on yhtä hiilarin syöttöä. Oikeastaan koko viikko on hiilarin syöttöä sekä suolalla ja vedellä kikkailua.




Tänään aloitin jo matkalaukun pakkaamisen kisaviikonloppua varten. Riisikakut, kuivatteluviini ja muut tykötarpeet alkavat olla hankittuna. Stressiä lieventää, kun aloitin pakkaamisen jo nyt. Kuitenkin sitä pohtii muistaako ottaa kaiken mukaan, niin nyt kun laukku on auki, voin aina heti lisätä oleelliset asiat, kun ne mieleeni juolahtavat.

Tänään paistoin myös viimeiset kanat tätä viikkoa varten. Näin ollen mun täytyy vaan keitellä riisit ja puurot päivittäin ja ne on ihan helppoa hommaa. Mulla on tosiaan työharjottelua vielä torstaihin asti, mutta perjantain olen pyytänyt vapaaksi. En tiedä olisinko tarvinnut enemmän vapaapäiviä, mutta nyt tuntuu, että tämä on hyvä järjestely. Päivisin mulla on muuta ajateltavaa potilaiden kanssa ja sitten iltaisin ei tarvitse kuin käydä kevyesti salilla ja keittää vähän lisää riisiä. No okei, joka illalle on jotain pientä puhdetta, milloin ajellaan ihokarvoja, milloin kuoritaan ihoa jne. Mutta näillä mennään ja fiilis on ihan mahtava!




Fiilis on korkealla siksikin, että tänään hypistelin myös mahdollisia kisakoruja. Kimmeltävien korujen ja bikinien hypistely jos mikä, nostattaa kisafiilistä! :D Eli body fitneksessä koruja saa käyttää vasta finaalissa (toisin kuin bikini fitneksessä, jossa korut lykätään päälle jo heti alkukarsintaan). Mulla on aikamoinen repertuaari omia sekä Glitteristä lainattuja koruja, joten nyt olis päästävä sinne finaaliin, jotta koruille olisi oikeasti tarvetta ja käyttöä. :D Oon ihan älytön harakka korujen suhteen ja Snapchattia seuranneet ovatkin saaneet privaatin korujen esittelyn siellä.







Mun kisavalmistautumisia voi tosiaan seurata Snapchatis nimimerkillä haailona, sieltä löytyy meikän löpinät ja kuvailut. Lupaan päivitellä instaa ja snäppiä ahkerasti tässä vielä kisaviikolla, joten siellä pääsee mukaan mun kisamatkan viimemetreille! Ehkä jopa backstagelta luvassa päivityksiä...! Niin ja Instagramissa mut löytää siis nimimerkillä @ilonahaapaniemi

Ja jos täältä löytyy muita kimmeltävän perään olevia harakoita niin seuratkaa ihmeessä myös @glittersuomi ja käykää katsomassa Glitterin kevätuutuuksia ja hiusideoita Glitterin nettisivuilta.

Hiusideoita lavaa varten onkin tässä pyöritelty mielessä. Pinterestiä olen selaillut inspiraation toivossa. Lopullinen kisalook on vielä vähän auki. Bikinit ja kengät on lyöty lukkoon, mutta tukka on vielä kirjaimellisesti vähän auki. Heh, tajusitteko? :D Hiuksia ollaan suunniteltu meikkaaja-kampaajani kanssa ja eiköhän me jotakin tälle kuontalolle loihdita. Tai siis minä en tee mitään, vaan Nina Laitala tulee hotellihuoneeseeni kisa-aamuna ja taikoo musta prinsessan! En malta odottaa! Ihanaa päästä kimmeltämään ja säihkymään!



Tukka on vielä auki. :D



Oli kisojen lopputulos mikä tahansa niin, olen jokatapauksessa iloinen ja ylpeä siitä, että selätin tämän dieettiurakan ja pääsen näillä voimavaroilla rakennettua pakettia esittämään lavalle. Siellä mulla ei oikeesti ole kuin yksi tehtävä: loistaa!

Kisafiiliksissä täällä yks kisaaja! Se on vika viikko nyt!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti